Monday, December 20, 2010

Klaasist kelluke




Võtsin selle kellukesega osa ka Isetegija kaunima jõuluehte konkursist. Lihtsalt sellepärast, et ta tundus mulle nii teistmoodi, et tuli tahtmine teistelegi näidata. Kellukese idee tuli realiseerimiskeskuses vanast kastist ( laboriklaaside jäägid, enamus katki) mingi laboriklaasi-lehtri leides. Ja siis meenus suvel Lapimaa poole sõites teeäärne Veskikello peatus. See on üks ütlemata tore söögikoht, mis on nii seest kui väljast ümbritsetud kelladega, suurte (inimesekõrgused )ja väikeste, värviliste ja metallsetega. Lisasin oma juttu tõestuseks ka paar pilti, klõpsisin seal päris palju. Minu kelluke aga valmis järgmiselt: kõigepealt sai ta paar kihti klaasivärvi ja siis kergelt ahjust läbi, järgmisena tegin fimost ülemise osa. Panin ahju sooja nii, et soojendas ainult ülevalt, seega õhuke klaas viga ei saanud aga fimo läks ilusti kõvaks. Seejärel kaunistasin kahepoolsete kleebistega, mis kuldasin fimo kullaga üle, samuti tegin servad ja kaunistuseks veel lips. Selline ta saigi.

2 comments:

Helen said...

Kena kelluke. Ma arvasin, et tegemist oli pokaaliga, väga mööda ei pannudki.

Muhv said...

Väga kahju, et konkursil ei olnud see pilt - mina ka tõesti ei saanud aru, mis asi see on, ma kujutasin mingit pasunat ette :P Nii paistab täitsa huvitav ehe!