Thursday, December 17, 2009

Jõuluteemaline värvipakk

Sellise sisuga pakk jõudis eile sinisekese juurde. Tema jõuluvärvideks olid veinipunane ja kuldne. Pakis olid siis maalitud siidikardin kuldsete kellukestega, klaasvitraazi tehnikas tumepunase ja kuldsega klaasist aknakaunistus, kaart, pärliajakiri pärlitega ja magusat ka.
Aga see pakk jõudis minuni eile ja oh üllatust, saatjaks samuti sinisekene. Minu jõuluvärviks oli valge. Kui ma ise oleks pidanud valge kingituse tegema, siis oleks vist küll jänni jäänud aga see siin on lausa vapustav: heegeldatud valged pallid, kuusekujuline valge lamp, cd-plaat, kaart ja teepakk. Allpool on näha, kus need ilusad asjad minu kodus kohe leidsid.

Valged pallid täiendavad esialgu minu punast suurt palli. Arvan, et nad jäävad sinna kuni kuuse tuppa toomiseni.

Ja siin on siis see vapustavalt ilus asi, kui eelmistelt piltidelt ei saanud korralikku ülevaadet siis siin särab ta oma täies hiilguses.





2 comments:

Silja said...

Suur-suur aitäh Sulle imelise paki eest! Minu suu läks samuti muigele, kui pakilt tuttavat aadressi lugesin :)

Anonymous said...

Ilusad jõulutoimetused!Kardinad on erilised ja padjad on värvilised!avastaja