Tuesday, December 29, 2009

Head vana aasta lõppu!

See ristpistes pilt oli mõeldud tegelikult tikkimismaratonist osavõtuks aga kuna ma olin sinna juba 10 tööd üles pannud siis seda viimast enam ei viitsinudki. Nii ta jääbki siis minu aastalõppu postitust kaunistama. Oli väga käsitöörohke aasta. Isetegijas võtsin osa 10-st projektist, neist 5 TKV. Ja valminud tööd olid ka päris mahukad. Olen suurte lapitekkide tegemisest teadlikult kõrvale hoidnud aga uuel aastal see vist enam ei õnnestu. Nimelt panime üles näituse lapitöö raamatutest: üle 40 viimasel paaril aastal USA-s, Kanadas ja Inglismaal välja antud uue raamatu ning lisaks peaaegu kõik Eestis ilmunud. Ideede hulk on metsik, kuskilt otsast tuleb nüüd alustada. Samas käivitub meil ka kohe üks roheline projekt - vanast uus. Minu teemaks on "vana kampsuni uus elu". Aasta algus on tulemas käsitöörohke.

No comments: