Sunday, December 25, 2016

Jõulud 2016

 Peale remonti jäi paljaks üks jupp vana palkseina. Sellest piisab mulle täiesti, teadmiseks, et elan vanas palkmajas. Rohkem palki oleks minu jaoks juba liig. Linasest riidest ingleid teen juba mitmendat aastat, idee ja lõiked on pärit tuntud Ulla lapitehnika blogist. Mulle nad väga meeldivad kuigi tegemine on paras nikerdamine. Lisaks inglile kaunistavad mu palkseina lainepapist ja muudest vidinatest tähekesed, selle aasta avastus.


 Kuna vanad punased jõulusokid enam kuidagi uude remonditud tuppa kamina kohale ei sobinud, siis tuli teha uued - kindlasti valged aga millega kaunistada? Appi tuli jälle üle hulga aja siirdepaber ja internetist saab ikka nii ilusaid pilte ka tasuta, kahju, et need pildid piltidelt välja ei paista aga kasutasin samu pilte sel aastal palju ka šokolaaditaskute ja kaartide kaunistamiseks. Lisaks veel mõned lipsukesed, roosikesed ja pärlid ning valmisidki selle aasta jõulusokid. Kamina peale ma neid enam ei pane, sest siis on väga keeruline kaminasse tuld teha. Uus asukoht on trepi peal. 
 
Piltide autor Helerin Mölder.


No comments: