Tuesday, August 30, 2016

Balletifestivalile tehtud karbid ja albumid.



 Olen kahel aastal korraldanud töötuba Jõhvi balletifestivalil. Väga ilus üritus ja väga aktiivsed ja armsad lapsed on käsitöö töötubades osalenud. Eelmisel aastal meisterdasime koos pehmet baleriin-nukku. Nukud said küll korralikud aga laste õmblemisoskus jättis soovida ja palju tuli endal ära teha, seekord otsustasin siis paberitöö kasuks ja õigustatult. Lapsed meisterdasid suure vaimustusega balletiteemalisi külmikumagneteid.
 Mina sain balletifestivalist aga inspiratsiooni ja valmistasin mõned karbid ja sahtliga laekad, ah jaa, paar albumit said ka balletiteemalised kaunistused. Seekord kutsusin oma tooteid pildistama andeka ja suure perspektiiviga noore fotograafi Janno Randmaa, kellele tootefoto pildistamine oli väljakutseks. Mina olen igatahes väga rahul ja loodan, et ta leiab aega ka teinekord tulla minu töid pildistama.



No comments: