Sunday, November 1, 2015

Tere jälle!

Olen ikka väga kaua hoogu võtnud, et siia mõni uus postitus teha. Ma ei saa ka praegu lubada, et hakkan tulevikus enamustest oma käsitööalastest tegemistest ette kandma aga minupoolne soov selleks on olemas. Ehk õnnestub ka midagi. Üheks postituste vähenemise põhjuseks oli peegelkaamera katkiminek. Tegelikult ei ole ta siiani parandusse jõudnud aga üritan nüüd tavalise digikaga midagigi üles võtta. Tehtud on ju palju!
Alates märtist olen tutvust teinud keraamikaga. Süüdi on selles minu uus osaline töökoht käsitöömajas, kus asub suur kõrgkuumusahi ja muudki.

Siin minu esimesed katsetused aga peagi võib see kollektsioon ka täiendust saada. Pildil poseerivad uued toakaaslased koos vanade tegijate - ristpistes tikitud roosipadja, paeltikandis tikitud kardinahoidja ja kootud linikuga.

2 comments:

OSSU said...

Küll on armas, et endast jälle märku annad ja saab Su ilusaid tegemisi näha.

Tiina said...

Oi kui armas, et keegi on nad üles leidnud. Suur tänu!