Thursday, July 28, 2011

TK Hubane kodu juuli


Minu juulikuu kodukaunistus. Tegelikult olen selle lauaga vaeva näinud juba kaks aastat. Puhastasin ja lihvisin ja plaanis oli taastada ....äiksepilv...panen arvuti kinni... vahepeal Tartus käidud ja üks kiisupoeg heasse kodusse antud... ah jaa, laud.
Lauaga on selline lugu, et kui ma olin teda päevi ja nädalaid puhastanud siis selgus kurb tõsiasi, et puidu pind oli liiga kahjustatud. Aastad olid teinud oma öö, laual oli palju lõikehaavu ja isegi tulekahjustus. Vahepeal koosnes see laud viiest eri osast. Kahju, et mul ei ole kombeks töö käigust pilte teha. Igatahes hulga pahteldamist ja lihvimist ja siis sai laud ikkagi värvi peale. Aga ma olen rahul. Valge laud sobib mu valgete akendega verandale väga hästi. Järgmisena otsisin välja vana tsaariaegse tooli, ehk järgmiseks aastaks...

1 comment:

Tiina said...

Lugesin just augusti Maakodust, kuidas veel õnnetumas seisus lauda restaureeriti. Hakkas natuke häbi. Aga ma tõesti nägin kaks suve vaeva enne kui otustasin värvi peale tõmmata. Restaureerimislõbu jätan nüüd järgmistele põlvedele: värvi eemaldamise ja puidu puhastamise.