Thursday, May 26, 2011

TK Hubane kodu mai

Maikuu hubase kodu projekti tahaks märgi saada sellise lapitöö eest. Aprillis tegin pildiülekande patjadele ja nüüd jälle õmblustöö, seekord küll puhas lapitehnika.  Kui see ei sobi siis mul on kohe valmimas ka hobuseteemaline isetehtud kell, ei ole ainult kindel, kas pildi teha jõuan kuna pühapäeval minek nädalaks Pärnusse SPA puhkusele. Tagasi tulles  juba juuni käes. Tekk on tehtud hobusesõbrast tütrele mõõdud 200x 160 cm.  Ei tulnud päris selline nagu plaanitud, üritasin saavutada ruumilist pinda aga nüüd vähemalt tean kuidas teinekord paremini seda saavutada. Ülemisel pildil tekk koos jaanuarikuu siidimaali kardinatega.


6 comments:

Kadri Kivistik said...

Minu meelest on küll ruumiline effekt väga hästi välja tulnud! Fantastiline tekk! :)

Nele said...

Mulle hakkas ka efektina ruumilisus kohe silma, kuskilt kaugusest tuiskavad hobused ja kuidas pind jalge all liigub. Lisaks ruumilisusele ka liikuv effekt. Väga kihvt!

Anonymous said...

Imekaunis tekk, väga hästi välja tulnud! :)Suurepärane töö!

Anonymous said...

Väga ilus! Minu meelest on ka efekt täitsa olemas :)Sutsuke

Mytsi Wabrik said...

Minu arvates on küll see efekt täiesti olemas. igatahes ma tundsin seda kohe pilti vaadates. ja imeline töö on taas teostatud!

rena said...

Minu jaoks lausa ennenägematu tekk, vapustav! Kõik tööd siin blogis on väga toredad!